vendela: 5 anledningar till varför du inte ska gå natur.

anledningar till varför du inte ska gå natur:
1. det är låååånga dagar.
2. så fort man inte får A som betyg blir alla besvikna
3. man blir tönt stämplad före man hinner säga tjing.
4.  man har matte varje dag med turbo hastighet på genomgångar och kapitel.
5. efter några veckor anses du inte bara som en tönt utan du börjar även BETE dig som en.
ex.
för några veckor sedan var jag och några klasskompisar på dallas. det var en kille som tog vanlig fanta i botten av sitt glas och sedan hällde han coca cola light över. då blir det såhär:

(har en riktig bild men hittade den inte)

då säger jag "shit vad coolt att det kan bli sådär!" då är det någon som säger "ja men det är ju för att cocacola lighten har lägre densitet än fanta så den lägger sig ovanpå"
_________________________________________________________________________________________

ett annat exempel är nu idag då vi hade teori om kroppen då sa han som höll i det hela ungefär nåt sånt här "när jag spänner min arm såhär fram och tillbaka kommer jag tillslut att bli varm"
alice kommentar "rörelse energi utvecklas till värme energi"
jag "genom ett arbete"
asso seriöst???? hur lite liv får man ha-.-

nu är det ju inte så att alla blir såhär. och ta det hela inte så seriöst heller. är spy less på skolan för tillfället. natur är en bra linje. tänk bara på vad man kan bli senare!
nu måste jag nästan komplettera upp med en listan på vad som är bra med att gå natur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0